Haha! LOL-politik!


Krav på USA-reträtt
Om de rödgröna vinner valet ska de kräva att USA lämnar alla sina militärbaser runtom i världen, det rapporterade SvD i går.


Det här lär ju vara bland det roligaste jag har läst på länge. De Rödgröna har som vallöfte att "lösa" konflikter runt om i världen genom att få USA att tänka om. Vilka tror de att de är egentligen?

Sverige är en internationell nolla gällande allt förutom bredbandstäckning och blondinratio. Vi har ingen makt eller något att hota eller köpslå med och den som säger något annat är bara naiv eller outbildad. Jag säger dock inte att vi inte skulle kunna bli mäktigare men det kräver jobb och starka individer, vilket Sverige tills för 4 år sedan har vart grymt bra på att förkasta.

Just nu kan jag bara se framför mig hur Mona Senil sitter i ett möte med Obama och diskuterar


"NI MÅÅÅÅSTE TA BÅRT ERA TRUPPPER FRÅN UTRIKET!"
"Or else?"
"EeeehhhHh... Annars skjuter jag DÄN här KATTEN!"


Just nu väntar jag bara på att de Rödgröna ska lova ett botemedel mot AIDS, ett svar på den globala uppvärmningen och hönan eller ägget och varför man aldrig ser några duvungar.

Kommer bli spännande!

1 kommentarer:

Simon L | 25 maj 2010 kl. 23:21

Tyckte också det var riktigt kul! :P Känns liiiite naivt!
om nissan bilen, klart den är klar om den släpps nästa år! måste ju testa allt osv..