Bloggtorka!

Nu är det verkligen bloggtorka här hos mig. Men det är bara för att jag har så lite tid över. Mamma åkte nyss hem efter fem dagar hos mig i Paris och igår hämtade jag min kusin som ska stanna här en hel vecka. Ska försöka hitta lite tid så jag kan uppdatera min situation här igen.

Men just nu har jag fokus på min Europaresa med August i sommar och att jag snart åker tillbaka till Australien. Kollar dagligen på mina och vänners bilder och jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar guldkusten galet mycket!

Ska sova nu, ska till Louvren med kusinen imorgon!


Jag tror dock att Paris börjar sätta sina spår...

1 kommentarer:

Unknown | 14 maj 2010 kl. 11:21

När åker du Danko?
jag bokade biljetter igår och ska hälsa på en tysk kompis den 13, ska på häftiga unifester i en stad som heter ilmenau innan vi åker till berlin och hamburg, chans att träffas? :P