Några rader från Guldkusten

Nu har jag inte skrivit på länge, sist var det bara min lilla notis om att jag var på Top Gear vilket var en riktigt kul show. Jeremy Clarkson och James May är otroligt roliga verkligen och när de får göra narr av Australiensare, inför Australiensare i 2 timmar, då är det fantastiskt.

Annars är skolan igång igen bara, inne på vecka två redan och vi formar grupper till grupparbeten. Tre av mina fyra kurser känns bra, den sista kommer bli tung då det återigen handlar om statistik. Men men, inte långt kvar nu i alla fall!

Mina kurser i år är:
Marketin Reserach - Statistik kursen
Consumer Psychology
Organisational Structure and Design
Quality Management

De andra tre känns mer som repetition men då alla har grupparbeten så kommer jag vara väldigt upptagen den här terminen. Fick även betyg på min sommar kurs nu så nu är den ur världen...

Annars är det riktigt kul att träffa alla igen nu när skolan är igång, de flesta verkar ha lyckats hitta tillbaka och allt är som det ska.
Jag och Axel gick och såg The Adjustment Beureau ikväll vilket var en riktigt bra film :)

0 kommentarer: