Bloggtorka

Hej hej!

Nu har jag inte bloggat på länge, antar för att jag har vart riktigt upptagen med skola och jobb. Har lyckats få grupparbeten med tidiga presentationer den här terminen så måste göra 75% av jobbet innan vecka 8 (av 16) så det håller mig upptagen.

Sen antar jag allt har gått och blivit lite för mycket vardag här nere, känner inte för att varje dag skriva "ÅH det är 40 grader och det är äckligt fuktigt" varje dag, vilket är fallet. Igår hade vi i alla fall en skalbagge attack i centrum vilket var väldigt annorlunda, som hämtat från akopalypsen i bibeln.

Har flera intressanta ämnen i år, ska bland annat skriva en marknadsförings plan för en produkt som skall lanseras om 50 år, samt så håller vi på att analysera Facebooks organisation och dess brister.

Men nu måste jag äta frukost och ta mig till skolan. 9-1 idag, men stannar och pluggar efter det.

0 kommentarer: