Lägesrapport

Nu har jag inte skrivit på länge, undra varför? Kanske för att det inte händer så mycket, men det skulle isåfall vara fel.

Jag jobbar på som det är nu, ligger på 75% nu så jag får gott om timmar. Det har slutat regna på guldkusten också så nu är sommaren här på riktigt då vi har haft vår första dag över 40grader. Var ute i solen igår i ca 40minuter för att vi skulle säga hej till Maddy och Espens familj (som är här i tre veckor) som var på stranden och kom hem med den värsta solbrännan på länge. NAJS

Annars så har mina vänner Amelie och Martina från Sverige kommit hit och bott hos mig i två dagar, samt så har vi bakad pepparkakshus, lussebullar och igår knäck!

Igår morse så vart det lite extra tungt dock för när jag vaknade så gick jag in på skype och startade ett videosamtal med mamma och familjen som hade julbord. Det gjorde riktigt ont att se att jag inte kunde vara där med dem. Jag saknar er, och runt jul, så känns det som värst.

Men men, jag överlever.

Något annat intressant att påpeka är att det är idag 902 dagar sedan jag flyttade till Australien och 221 dagar tills min utbildning är klar! Att tiden går fort när man har roligt är ingen överdrift!

0 kommentarer: