21 och U2

Igår fyllde jag ju som känt 21, en helt fantastisk dag verkligen trots att jag inte var i Las Vegas...

Jag vaknade ganska tidigt och såg att Espen hade lagat frukost, det förhåller sig så att Maddy, Espens tjej som jag också bor tillsammans med (det är vi tre) också fyller år den 8e december OCH är född 1989 så vi firade 42 år igår.

Efter frukosten drog jag till Australia Fair där jag uträttade lite ärenden inför julen och köpte det sista jag behövde till min kostym.


Min kostym för kvällen, fick inte till incestlockarna och hade ingen båtsman kostym men med lite ståltråd och fantasi kommer man en bra bit!

Efter Australia Fair så for jag hem och mötte upp Maddy och Libby på stranden och tog, för första gången i mitt liv, ett dopp i havet på min födelsedag. Riktigt häftigt då jag är December barn och brukar som mest ta en rykande dusch på min födelsedag.

Efter badet så avslutade jag min kostym för kvällen och städade lite och folk började komma efter 7.

Vilket tokbra party, var väl en 25 pers som kom och nästan alla var utklädda. Men höjdpunkten på kvällen var helt klart när Espen överraskade både mig och Maddy med att komma in med en tårta. I min familj brukar vi alltid ha födelsedags fika osv men tårta är inte lika vanligt och jag har hittills ALDRIG haft en tårta med mitt namn på (kanske för att vi utgår från att de i min familj vet vad jag heter) men nu hade Espen lagt dit mig på ett hörn vilket var en fantastisk känsla!


Fantastiskt god var den också!

Festen fortsatte och folket började dra sig hemmåt strax innan två.



Vi fyllde 21!

---

Imorse så vaknade jag tidigt för att jag skulle hämta upp Emmy och Jenny och tillsammans hade vi en heldag med IKEA och vår U2 och Jay-Z koncert i Brisbane. Tokigt bra show verkligen! Livet leker just nu :)

1 kommentarer:

Charlott | 9 december 2010 kl. 17:35

Bild 1: Stiligt Nicke!
Bild 2: Disney prinsessor på tårtan ser jag ^^
Bild 3: Vad coolt! Lär mig att göra en sådan tvåa!

STORT GRATTIS!!!!! Vad kul att du hade en toppen födelsedag på andra sidan jorden.