Då var det klart! MNT Productions

Som ni kanske har märkt så har jag varit dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden. Jag har nämligen arbetat väldigt mycket med mina vänner Tero och Markus de senaste månaderna.

Vi har arbetat på en affärsidé som vi kläckte i början av terminen och tror väldigt mycket på och nu har vi med hjälp av en av Markus vänner startat ett bolag i Finland.

Vi skapade inatt MNT Productions ett filmbolag med fokus på ungdomsfilmer. Vår första bas kommer vara i Finland, mer bestämt i Kyrpä (ca 45 minuter utanför Helsingfors) där Markus bor och där vi också ska sätta upp vår studio.

Vi har några riktigt bra idéer och jag har bestämt att lägga ner all min tid för att få detta att fungera. Markus, Tero och Jag flyttar därför till Finland i slutet av Juli för att dra igång vår verksamhet.


Hoppas ni hänger med på vår resa, lovar att hålla er uppdaterade!

0 kommentarer: