Soft dag och Mirrors Edge

Spelade precis klart spelet Mirrors Edge och såg min brors namn rulla förbi i eftertexterna. Var ju på releasefesten för spelet för nästan två år sedan men har inte kunnat lira det då jag inte har haft en vettig dator.

Men nu har jag fått utnytjat Espens PS3 och körde igenom spelet på en vecka.

Riktigt vackert spel faktiskt!

Annars så har jag haft en otorligt soft dag. Spelade tennis någon timme med Libby på morgonen och gick sedan till Axel där jag hängde med Axel, Chris, Jamie och Regina och solade och badade i deras pooler. Sen käkade vi Japansk och Axel följde med hit en stund. Efter det har jag bara pluggat och klarade nu spelet i en plugg-paus!

Livet är bra soft ibland :)

1 kommentarer:

Charlott | 12 september 2010 kl. 18:19

Mirror's Edge är toppen! :D