Utvärdering

Jag läste igenom mina inlägg under Februari månad och hittade en lista med löften för det nu avklarade året:

Surfa minst två gånger i veckan, gärna fler
Tja första terminen så höll jag ju det när jag och Espen körde varannan dag varannan vecka. Men när jag nu sista terminen skaffade jobb så fick surfingen lida.

Träna tre gånger i veckan (utöver surfing)
Förutom under study och examweeks så höll jag faktiskt detta

Äta mer grön mat och fisk (både för hälsan och för ekonomin)
Av och till men i alla fall en klar förbättring mot förut

Lära mig spela piano innan 2010 (yes, nyårslöfte)
Nee :( Men det är inte 2010 än!


Börja med mina uppsatser tidigare den här gången, älskar att jobba i sista minuten dock men vara bättre förberedd.
Hade mest grupparbeten så det fungerade verkligen.


Gå ut varje termin med ett snitt över 6.0 (det blir svårast)
Fick 6.0 första terminen och 5.25 andra terminen så ligger nu på ca 5.6

Köpa flygbiljetter i tid till alla lov. (Att flyga till Malaysia + Bali för under 1000kr är något jag vill dra nytta av)

Haha verkligen! Samoa, Nya Zeeland, Tokyo och Sydney vart det! Samt Fraser Island men dit behöver man inte flyga.

Samt så klart, ha "The time of My life".

Check!

0 kommentarer: