Nedräkning

Som ni antagligen har sett så har det vart väldigt dåligt med aktivitet på bloggen de senaste veckorna. Men detta beror på att jag hela tiden har vart fullt upptagen med att göra allt det där jag inte har gjort på ett år och inte kommer få göra på ett halvår till. Typ som att hänga med bästa vännerna, träffa familjen och piska syskonen i Buzz. Skotta snö och slita på Etage.

Men nu är dagarna räknade och på lördag morgon klockan 8 så flyttar jag till Paris. Vilket jag ser frammemot väldigt mycket till men samtidigt har jag ångest över att en månad hemma inte var nog länge.

Nu avslutar jag i alla fall min vistelse hemma med att gå på min kusins bröllop imorgon på nyårsafton. Med cermoni, fyrverkeri och övernattning är jag antagligen mer taggad än brudparet.

Lovar att jag ska bli mer aktiv från och med nästa vecka då mitt nya liv i Paris börjar.