Lite blandat!

Här kommer lite blandat från Guldkusten, vi börjar sakta men säkert komma in i pluggläge då presentationer, uppsatser och prov börjar hopa sig. Men under tiden så jobbar jag, krånglar med bilen igen (kastade jag möjligen sten innan jag kom över ån?), leker med mina vänner och försöker få tid över att leva också.

Igår var det en absolut fantastisk dag dock, efter jobbet åkte jag och mötte Per i Robina och tillsammans gick vi på Nitro Circus Live, HELT SJUKT BRA! Över två timmar av Motorcykel trick, bmx hopp och allt från en kille i rullstol som gjorde en frammåtvolt till en kille som hoppade 10 meter upp i luften i en kylbox. Fan va de de slog sig, fan va högt de hoppade, fan vad bra det var!




Här är en film från samma show förra året fast i brisbane. Mycket var likadant men flera nya tricks den här gången!

Sen en kväll gick vi ut och käkade pizza och jag fick Therese, vår kompis som jobbar på Pizza Capers pizzerian att skriva, just det... vad står det där egentligen? Axels reaktion till det följer nedanför dock. Den som kan gissa vad det står får en kaka!





Sen såg jag, på väg till min bil igen, att SirVäs har tagit av sig sommarkläderna och ligger antagligen under en sten just nu och bygger på sig en vinterjacka. Lite småcoolt är det ändå! MEN NEJ JAG HAR INTE BLIVIT BITEN OCH HADE INTE TÄNKT ATT BLI DET HELLER!

0 kommentarer: